FRÅGOR & SVAR

 

Kan jag också beställa per e-post?
Absolut! Vi hjälper dig gärna med din beställning. Observera att vi inte kan erbjuda dig alla betalningsalternativ när du beställer via e-post.

Varför har jag inte fått en orderbekräftelse via e-post?
När beställningen är klar skickar vi alltid en orderbekräftelse via e-post. Om du inte fått ett e-postmeddelande några minuter efter att du gjort en beställning kan det vara ett tekniskt problem eller det kan vara ett problem med din e-postadress. Kontakta i så fall kontakt@nohrmann.se

Kan jag avbryta min beställning?
Så länge din beställning ännu inte är i produktionsprocessen kan vi avbryta beställningen. Skicka ett e-postmeddelande med ditt beställningsnummer.

Kan jag ändra min beställning?
Så länge din beställning ännu inte är i produktionsprocessen kan vi ta hänsyn till dina ändringsönskan. Skicka ett e-postmeddelande med ditt beställningsnummer.

Kan jag returnera min beställning?
Våra tavlor produceras alltid måttanpassade enligt kundens specifikationer. Därför finns det ingen ångerrätt eller rätt till återvändande.

Vad ska jag göra om jag har en reklamation?
Det är bäst att informera oss om produktdefekter eller produktionsfel skriftligen till kontakt@nohrmann.se. Om möjligt, dokumentera defekterna med bilder. Defekta produkter ersätts omedelbart utan kostnad.

Frågor om betalning, leverans och frakt.

Vilka betalningsalternativ finns det?
Som betalningsmetoder erbjuder vi Qvickly.

  • Betala inom 14 dagar (0 kr): Betalningstid är 14 dagar från att varorna har skickats från oss.
  • Betala i slutet på månaden (39 kr): Fakturan skickas till din email adress när varorna har skickats från oss.

Hur länge tar leveransen?
Leveranstiden är 5-7 arbetsdagar.

Hur kan jag kontrollera leveransstatusen?
När din beställning är klar får du en leveransbekräftelse via e-post med ett spårningsnummer. Med detta nummer kan du spåra statusen för ditt paket när som helst.

Kan jag få tavlan skickat till en annan mottagare i present?
Du kan ange en annan leveransadress. Presentförpackning är för närvarande inte tillgänglig.

Vad ska jag göra om leveransen är skadad?
Kontrollera produkten på eventuella transportskador genast efter det du mottagit produkten. Transporten är tillräckligt försäkrad och din produkt kommer att ersättas. Kontakta oss så snart som möjligt.